Η ενεργειακή κρίση και η ακρίβεια, φαίνεται ότι αποτέλεσαν βασικό ανασταλτικό παράγοντα για τους Χιώτες καταναλωτές, προκειμένου να διαθέσουν ένα μέρος των χρημάτων τους στο πλαίσιο του δημοφιλούς εκπτωτικού event.
Η πλειονότητα των καταναλωτών αρκέστηκε σε μία απλή αναζήτηση στις βιτρίνες αλλά και σε σύγκριση τιμών, λέγοντας ότι η ενεργειακή κρίση αλλά και η ανιούσα στις τιμές των βασικών ειδών κατανάλωσης εξάλειψαν κάθε δυνατότητα για επιπλέον έξοδα.
Από την άλλη, η νεότερη γενιά, επένδυσε περισσότερο χρόνο σε έρευνα τιμών μέσω διαδικτύου πραγματοποιώντας αγορές μέσω e-shop.
Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.
Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.