Η ενεργειακή κρίση και η ακρίβεια, φαίνεται ότι αποτέλεσαν βασικό ανασταλτικό παράγοντα για τους Χιώτες καταναλωτές, προκειμένου να διαθέσουν ένα μέρος των χρημάτων τους στο πλαίσιο του δημοφιλούς εκπτωτικού event.
Η πλειονότητα των καταναλωτών αρκέστηκε σε μία απλή αναζήτηση στις βιτρίνες αλλά και σε σύγκριση τιμών, λέγοντας ότι η ενεργειακή κρίση αλλά και η ανιούσα στις τιμές των βασικών ειδών κατανάλωσης εξάλειψαν κάθε δυνατότητα για επιπλέον έξοδα.
Από την άλλη, η νεότερη γενιά, επένδυσε περισσότερο χρόνο σε έρευνα τιμών μέσω διαδικτύου πραγματοποιώντας αγορές μέσω e-shop.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.