Η επιτυχίας της και η αδιάλειπτη παρουσίας της στα ασφαλιστικά δρώμενα όλα αυτά τα χρόνια στηρίζεται στο τρίπτυχο της συνέπειας, της ειλικρίνειας και της σωστής διαχείρισης. Η NP INSURANCE είναι μια νέα και ταυτόχρονα παλιά ασφαλιστική εταιρεία όπως τονίζει στον «π» ο αντιπρόεδρος της Αθανάσιος Κυράνας, που όλα αυτά τα χρόνια επιβιώνει εξαιτίας των αρχών που πρεσβεύει. Στη Χίο είναι ακόμη νεογνό, μόλις 3 μηνών αλλά τα πρώτα δείγματα είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά γα τη μελλοντική της πορεία.
Ο Δ/ντης πωλήσεων και Δικτύου και συνάμα αντιπρόεδρος τα NP INSURANCE, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο νησί μας, μίλησε στον «π» για τον θεσμό των ασφαλειών, επισημαίνοντας ότι «ασφάλεια σημαίνει αξιοπρέπεια».
Ερ: Στην εισαγωγή σας είπατε ότι NP INSURANCE είναι μια νέα και ταυτόχρονα παλιά εταιρεία. Το γεγονός ότι είναι μια εταιρεία-δημιούργημα ασφαλιστών της προσδίδει διαφορετικά χαρακτηριστικά από τις υπόλοιπες του κλάδου;
Α.Κ: Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 1972, το 1995 περιήλθε στην ιδιοκτησία της AGF-ΚΟΣΜΟΣ και το 1999 μεταβιβάστηκε στον ασφαλιστικό όμιλο ALLIANZ. ΤΟ 2003 μία ομάδα ασφαλιστών με μεγάλη εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο εξαγόρασε όλες τις μετοχές της εταιρείας από την ALLIANZ και δημιούργησε το Νέο Ποσειδών με το διακριτικό τίτλο NP INSURANCE. Πρόκειται δηλαδή για μία αμιγώς ελληνική εταιρεία δημιούργημα ασφαλιστών. Από το 2004 μέχρι σήμερα κατορθώσαμε να διαμορφώσουμε μια ισχυρή οικονομικά εταιρεία, με πλήθος ασφαλιστικών προϊόντων και προπάντων αξιοπιστία.
Ερ: Σε αυτό τον «πόλεμο» των ασφαλιστικών πακέτων από τις μεγάλες εταιρείες πώς μπορεί να ανταπεξέλθει μία εταιρεία μικρότερου οικονομικού βεληνεκούς όπως η δική σας;
Α.Κ: Νομίζω ότι η αξιοπιστία δεν έχει να κάνει με το οικονομικό μέγεθος μιας εταιρείας. Είδαμε ότι ασφαλιστικά μεγαθήρια μόλις ξεκίνησε η κρίση, το 2008 ή έκλεισαν ή χρειάστηκαν κρατική ενίσχυση για να διασωθούν. Το οικονομικό μέγεθος είναι σημαντικό , αυτό που για εμάς είναι διαχρονική αξία και μας το επιβεβαίωσε και η κρίση είναι οι αρχές που πρέπει να έχεις που για εμάς όλα αυτά τα χρόνια είναι αναλλοίωτες και αυτές είναι η συνέπεια, η ειλικρίνεια και η χρηστή διαχείριση. Το κρίσιμο μέγεθος είναι η χρηστή διαχείριση, γιατί διαχειριζόμαστε χρήματα πελατών μας και πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Μια μικρή ασφαλιστική εταιρεία, όπως η δική μας, ειδικά στον ελληνικό χώρο, έχει τη δυνατότητα της προσωπικής σχέσης και εξυπηρέτησης . Αυτά τα δύο σε συνδυασμό με την αμεσότητα και την ταχύτατη αποζημίωση μας καθιστούν ανταγωνιστικούς στο χώρο. Στα 14 χρόνια παρουσίας μας κατορθώσαμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού και να εμπλουτίσουμε και με νέα προϊόντα την εταιρεία μας.
Ερ: Σε περιόδους οικονομικής ευμάρειας η ιδιωτική ασφάλεια αποτελούσε απαραίτητο αγαθό. Σήμερα, με τη χρόνια οικονομική κρίση, τους εξαθλιωμένους μισθούς και τις πετσοκομμένες συντάξεις, δ εν είναι «πολυτέλεια» η ιδιωτική ασφάλιση;
Α.Κ: Θεωρώ ότι σε περιόδους οικονομικής κρίσης οι ασφάλειες είναι απαραίτητες. Όπως προείπα, η ασφάλεια για εμάς σημαίνει αξιοπρέπεια. Το θέμα είναι βαθύτατα κοινωνικό. Φανταστείτε ένα ανασφάλιστο όχημα να προκαλέσει ατύχημα και μάλιστα θανατηφόρο, τι συνέπειες θα έχει αυτό σε μία οικογένεια; Γνωρίζω τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας. Πιστεύω όμως ότι η ιδιωτική ασφάλεια δεν είναι πολυτέλεια. Είναι προτιμότερο σε περίπτωση σεισμού ή πυρκαγιάς να έχεις τη δυνατότητα να αποζημιωθείς άμεσα και τάχιστα από μια ιδιωτική εταιρεία παρά να αναμένεις το κράτος να σε αποζημιώσει. Με ελάχιστο ασφάλιστρο που αγγίζει το 1€ το τετραγωνικό μπορείς να ασφαλίσεις το σπίτι σου και να είσαι ήσυχος ότι και να συμβεί θα είσαι καλυμμένος.
Ερ: Από το 1990 που ξεκίνησε η ραγδαία ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου, μέχρι και σήμερα άλλαξε τρόπος που αντιμετωπίζει το καταναλωτικό κοινό την ιδιωτική ασφάλιση;
ΑΚ: Σαφώς. Ο κόσμος πλέον είναι ενημερωμένος και αναζητεί το καλύτερο και συνάμα φθηνότερο προϊόν. Επίσης οι ασφαλιστές πλέον εκπαιδεύονται, δίνουν εξετάσεις, είναι πιστοποιημένοι. Οι ασφαλιστές εάν δεν ενημερώσουν σωστά τον καταναλωτή , οφείλουν να τον αποζημιώσουν.
Ερ.: Ποιοι ασφαλιστικοί κλάδοι έχουν μεγάλη ζήτηση;
ΑΚ: Την πρωτιά κατέχει ο κλάδος ασφάλισης των αυτοκινήτων που είναι και υποχρεωτικός και ακολουθεί η περιουσία(ασφάλιση οικιών, επιχειρήσεων) και τα σκάφη. Ταυτόχρονα και ο τομέας της αστικής ευθύνης των ελευθέρων επαγγελμάτων(γιατροί, δικηγόροι , μηχανικοί) έχει αρχίσει να αναπτύσσεται.
Ερ: Ως εταιρεία ασφαλιστών αφουγκράζεστε τις ανάγκες της κάθε κοινωνίας και δημιουργείτε «ειδικά» ασφαλιστικά πακέτα. Το καταναλωτικό κοινό της Χίου να περιμένει τέτοια πακέτα;
Α.Κ: : Στο νησί μας δραστηριοποιούμαστε 3 μήνες και συνεργαζόμαστε άψογα με το γραφείο «ΛΥΣΕΙΣ» του Κ. Τσακού και Μ. Φράγκου. Ήδη τα παιδιά μας πρότειναν τη δημιουργία δύο πακέτων που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ναυτικών και των μαστιχοκαλλιεργητών. Έχουμε φτιάξει ένα ασφαλιστικό προϊόν για αγρότες με 99€ το χρόνο που παρέχει πλήθος καλύψεων. Ανάλογο θα δημιουργήσουμε και για τους Χιώτες ναυτικούς και μαστιχοκαλλιεργητές.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.