13.5.2017 14:06

Η σύγκριση μιας προβολής

Πρωτίστως ο τουρισμός είναι καθαρά μια ιδιωτική υπόθεση. Έριξα μάτι χθες στις πρωτοβουλίες που πήραν δυο διαφορετικοί φορείς. Απ’ τη μια ο Δήμος. Προφανώς πλήρωσε τη δημιουργία ημίωρου video προβολής και προώθησης του νησιού σε κάμποσες γλώσσες. Μια δουλειά άνευρη, απωθητική, κανένας δεν καταλαβαίνει για ποιο λόγο παραγγέλθηκε και το κυριότερο κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν ποντάρει ότι θα προσελκύσει έστω κι έναν επισκέπτη.

Απ’ την άλλη δυο νέα παιδιά. Οι Χρήστος Μαζαράκης και Γιάννης Κουτσουράδης πλήρωσαν από την τσέπη τους ένα videoδιάρκειας 1’ σκέτη μαγεία, για να προωθήσουν τη συμμετοχή τους ως barteders σε ένα διαγωνισμό. Με πρωτοβουλία τους δόμησαν τη συμμετοχή τους με άξονα τη μαστίχα, τα εσπεριδοειδή του Κάμπου και ευρύτερα την έμπνευση που παρέχει η χιακή γη σε επαγγελματίες του είδους τους. Ωδή (ιδιωτική) για το νησί, ανεπιφύλακτα σας συνιστώ να αναζητήσετε στο διαδίκτυο τη δουλειά τους. Τότε αβίαστα θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι, αν αποφασίζαμε να σπάσουμε τα δεσμά της κρατικίστικης αντίληψης και για τον τουρισμό μας, ίσως σήμερα να μιλούσαμε με διαφορετικά αποτελέσματα. 

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ