Με τις θεατές κι αθέατες παρεμβάσεις του Σεβασμιώτατου τα έχουν, όπως πληροφορούμαι, οι θιγόμενοι από το ρουκετοπόλεμο. Εκτιμούν πως κινεί τα νήματα διεξαγωγής του εθίμου και ότι η αρχική οδηγία του να ντυθούν οι δυο επίμαχες ενορίες έδωσε το σήμα στους ενορίτες να ακολουθήσουν την επιθυμία του.
Εγώ πάλι διατηρώ άλλη άποψη. Το κύρος, η εμβέλεια και το εκτόπισμα του κ.κ. Μάρκου κακώς δεν έχουν κατατεθεί ως τώρα δημόσια και με παρρησία στο δημόσιο διάλογο. Ρουκετατζής δεν υπήρξε ποτέ. Παιδί της Εκκλησίας υπήρξε απ’ τα γεννοφάσκια του κι ίσως οι ζημιές των ρουκετών στον Άγιο Μάρκο κάποτε να του σφήνωσαν την υποψία μήπως να μπει ένα τέρμα. Σαν αυθεντικός Αγιομαρκούσης όμως ξέρει ότι Ανάσταση στο Βροντάδο χωρίς τη μυρωδιά του μπαρουτιού είναι αδιανόητη.
Που κολλάει ο Σεβασμιώτατος και δεν καταθέτει ευθαρσώς την άποψη του; Ο κόμπος έφτασε στο χτένι κι η στρατηγική «άσε τα κρυφά κρυμμένα» είδαμε που μας οδήγησε.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.