- χωρίς καμία διαβούλευση με διαφανή μελέτη που θα αποδείκνυε ότι η ιδιωτικοποίηση δεν θα προσθέσει ένα μεγάλο καπέλο στα εισιτήρια αντίστοιχο με αυτό που πληρώνεις στη διαδρομή Αθήνα-Χίος και δεν πληρώνεις στη διαδρομή Χίος-Αθήνα (όπως ακριβώς οι προηγούμενοι),
- χωρίς καμία αποτίμηση της εμπειρίας από το ότι η ιδιωτικοποίηση της γραμμής έφερε σκληρό μονοπώλιο με πανάκριβα εισιτήρια και μειωμένα δρομολόγια αντί για ανταγωνισμό κι έτσι οδυνηρά αποτελέσματα για τον τουρισμό και την τοπική οικονομία γενικότερα (πολύ χειρότερα από τους προηγούμενους που είχαν τουλάχιστον το άλλοθι της ιδεολογίας τους),
- χωρίς καμία συναίσθηση για το τι μπορεί να σημαίνει για μια τόσο βασική υποδομή μιας ακριτικής-νησιωτικής περιοχής ο εκ νέου εγκλωβισμός σε μια απρόβλεπτη χρονικά διαδικασία ιδιωτικοποίησης που μπορεί να καθηλώσει κάθε δημόσιο σχεδιασμό χωρίς να βγει τίποτα (όπως και οι προηγούμενοι),
- χωρίς καμία δικαιολόγηση της απόλυτης αντιστροφής μιας ιστορίας τοπικών αγώνων για διαφάνεια και αποφασιστική αναβάθμιση του αεροδρομίου ως δημόσιου ενάντια σε ένα θεσμό τύπου ΤΑΙΠΕΔ.
Τώρα σε ένα υπερ-ΤΑΙΠΕΔ (πολύ χειρότερα από τους προηγούμενους).
Ενώ το νησί ταλαιπωρείται ακόμη από την εμπλοκή του ΤΑΙΠΕΔ στο λιμάνι, η οποία έχει καθηλώσει κάθε αναπτυξιακό σχεδιασμό.
Ο αγώνας για αναβάθμιση των κρίσιμων υποδομών που θα είναι του δημοσίου για να εξυπηρετούν τη συνολική ανάπτυξη προφανώς συνεχίζεται. Για την υποβοήθηση της μνήμης όσων δώσαμε μαζί τη μάχη απέναντι στο ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ και τους τοπικούς τους βουλευτές και επέλεξαν να απομείνουν στο ΣΥΡΙΖΑ, είναι διαθέσιμο το πολύ πλούσιο σχετικό αρχείο των ανακοινώσεων, των κοινοβουλευτικών ερωτήσεων και του λοιπού υλικού από όχι και τόσο μακρινούς αγώνες.
Ειδήσεις σήμερα
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.
Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.