Μια νέα πρωτοβουλία τόνωσης, μέσω των κοινωνικών δικτύων, της εικόνας του νησιού ως προορισμού με υψηλές παροχές και στη διασκέδαση, αναλαμβάνει το Τμήμα Τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Χίου. Στόχος της να προσελκύσει στο νησί και επισκέπτες μικρότερου μέσου όρου ηλικίας, όσους, εκτός από τη φύση, τον πολιτισμό και τα μνημεία, αναζητούν προορισμούς με εξίσου δυνατές … νυχτερινές εμπειρίες.
Μέσω της σελίδας που διατηρεί στο facebook με το όνομα Chios.gr, διοργανώνει διαγωνισμό που θα προτρέπει τους χρήστες του facebook να αναρτούν εικόνες από τη διασκέδασή τους στη Χίο, χρησιμοποιώντας το hashtag #timeoutchios. Θα κερδίσουν τα posts που θα μαζέψουν τα περισσότερα like.
Τα posts αυτά θα τα προβάλει και το Τμήμα Τουρισμού με τη σειρά του στη σελίδα του με στόχο να δείξει στους 10.700 φίλους του ότι η Χίος, εκτός από πολλές ομορφιές, έχει πολλά να προσφέρει και στον τομέα της αναψυχής/διασκέδασης.
Τα έπαθλα
Για το διαγωνισμό το Τμήμα Τουρισμού αναζητεί συνολικά 5 έπαθλα. Ένα εστιατόριο μπορεί να προσφέρει ένα γεύμα ή ένα bar να προσφέρει ένα μπουκάλι, για τους νικητές του διαγωνισμού. Με μήνυμα του προς το Σύλλογο Ιδιοκτήτων Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Χίου ζητά να ενημερωθούν τα μέλη του να στηρίξουν την προσπάθεια χορηγώντας ένα από τα πέντε έπαθλα.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.