Μπορεί οι αιρετοί σε Δήμο και Περιφέρεια να έχουν βαλθεί να αποδείξουν ότι ένα χρόνο πριν από τις εκλογές η Χίος είναι ένα τεράστιο εργοτάξιο από έργα που θα αλλάξουν το νησί, όμως μέχρι την υλοποίησή τους, μοναδικοί χαμένοι είναι οι ίδιοι οι επιχειρηματίες που βρίσκονται στις περιοχές των έργων.
Έτσι, μετά τους πολύπαθους επιχειρηματίες της οδού Ψυχάρη, σειρά παίρνουν οι επιχειρηματίες του Κονταρίου, εκεί όπου η Περιφέρεια αυτή τη φορά, επιχειρεί να λύσει μέσα από ένα πολύ μεγάλο έργο, το χρονίζον πρόβλημα των πλημμυρικών φαινομένων, αφού πρόκειται για τη μεγαλύτερη λεκάνη απορροής υδάτων της Χίου.
Λογικό και επόμενο είναι ότι, τα πολύ μεγάλα έργα απαιτούν και τις αντίστοιχες συναινέσεις. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που καταστήματα και επιχειρήσεις, είναι αναγκασμένα να αποκοπούν από το υπόλοιπο τμήμα του νησιού για χάρη ενός έργου κοινής ωφελείας;
Η περίπτωση του αντιπλημμυρικού έργου της πόλης της Χίου, με τους επιχειρηματίες της οδού Ψυχάρη, φαίνεται ότι δημιούργησε φόβο στους επιχειρηματίες του Κονταρίου, οι οποίοι το πρωί της Τρίτης, συναντήθηκαν με υπηρεσιακούς και πολιτικούς παράγοντες της Περιφερειακής Ενότητας, προκειμένου να βρεθεί μία κοινά αποδεκτή λύση για το κλείσιμο των δρόμων.
Στη συνάντηση, πληροφορήθηκαν από τον ανάδοχο του έργου κ. Γιάννη Ζαννάρα, ότι ο χρόνος που θα χρειαστεί να παραμείνουν κλειστοί οι δρόμοι, αγγίζει τις 55 έως 60 εργάσιμες ημέρες, με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν άλλα προβλήματα όπως η εμπλοκή άλλων υπηρεσιών ή οι άσχημες καιρικές συνθήκες.
Απαντήσεις σχετικά με τον σχεδιασμό έδωσε ο προϊστάμενος των Τεχνικών Υπηρεσιών της Π.Ε. Χίου Χρήστος Καρτάλης, λέγοντας ότι έργο χωρίζεται σε δύο τμήματα.
Το πρώτο αφορά από την περιοχή της Θοδώρας έως και το My Market και το δεύτερο από τη στροφή του My Market μέχρι και το τελευταίο φυτώριο στον δρόμο προς Καρφά.
Έτσι εξήγησε ότι, η ευθεία μπροστά από το My Market θα χρειαστεί να κλείσει για 15 με 20 ημέρες, ανά ρεύμα, ώστε να ενωθεί ο αγωγός με τον αγωγό του αεροδρομίου.
Το δεύτερο και πιο δύσκολο κομμάτι, αφορά από το στενό του My Market μέχρι και το σημείο μετά το ξενοδοχείο Morning Star, όπου ο δρόμος θα πρέπει να κλείσει εξ ολοκλήρου για να προχωρήσουν οι εργασίες.
Όπως εξήγησε ο κ. Καρτάλης, το έργο θα εκτελείται σταδιακά και όχι συνολικά με αποτέλεσμα τα καταστήματα να ολοκληρώνεται ένα κομμάτι του έργου και τα συνεργεία να προχωρούν στο επόμενο, χωρίς να αποκοπούν όλα τα καταστήματα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων, η διοχέτευση των οχημάτων προς Καρφά θα γίνεται από τον παραλιακό δρόμο πίσω από της Θοδώρας ενώ τα προερχόμενα από τον Καρφά προς την πόλη θα διοχετεύονται μέσω Κάμπου και Φραγκοβουνίου.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.