29.1.2018 20:43

Δίνουν επαγγελματική διέξοδο σε 450 χειροτέχνες

• Η Βολισσιανή Εύα Επιτροπάκη και η Παριανή Βέρα Παπαγγελοπούλου εμπνεύστηκαν την διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών και πωλήσεων Jamjar.gr, κάνοντας επάγγελμα το όνειρό τους

Νέες, δημιουργικές, γεμάτες όρεξη για δουλειά και… νησιώτισσες, Αιγαιοπελαγίτισσες συγκεκριμένα. Η Εύα Επιτροπάκη, Χιώτισσα ή σωστότερα Βολισσιανή, όπως δηλώνει με καμάρι, και η Βέρα Παπαγγελοπούλου,  Παριανή. Δύο κορίτσια που τα τελευταία 6 χρόνια συνεργάζονται έχοντας από κοινού το «Jamjar.gr», μια διαδικτυακή πλατφόρμα αγοράς και πώλησης που προωθεί χειροποίητα και μοναδικά προϊόντα.

«Jamjar»

To  jamjar.gr στηρίζει και προωθεί τους πιο ταλαντούχους Έλληνες χειροτέχνες, designers και δημιουργούς. Στην ουσία πρόκειται για online πλατφόρμα αγοράς και πώλησης ξεχωριστών προϊόντων. Ένας μεγάλος παράδεισος για όλους όσους αναζητούν δημιουργίες και προϊόντα μακριά από τα συνηθισμένα, ιδιαίτερα φτιαγμένα με φροντίδα και αγάπη, αλλά και μια λύση για όλους τους ανεξάρτητους δημιουργούς, χειροτέχνες, designers, παραγωγούς,  που ψάχνουν τρόπο να πουλήσουν τη δουλειά τους online με το λιγότερο δυνατό κόστος, κόπο και χρόνο, χωρίς να χρειάζεται να  ανοίξουν δικό τους e-shop. 

 

Ρεπορτάζ | Κυριακή Μαυριάνου

« Πούλησε online χωρίς e- shop» είναι το σλόγκαν της πλατφόρμας. Όσοι ασχολούνται ή είναι γνώστες από διαδικτυακά καταστήματα, γνωρίζουν ότι οι διαδικασίες για τη δημιουργία τους δεν είναι εύκολη, ούτε φθηνή.

Η ιδέα

Η ιδέα της συγκεκριμένης πλατφόρμας αποτελούσε ένα όνειρο τους, το οποίο πήρε σάρκα και οστά το 2013, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό . Μοναδικό εναρκτήριο κεφάλαιο αποτέλεσαν η όρεξη, η θέληση και η επιμονή των δύο κοριτσιών. Άλλωστε το δημιουργικό πείσμα είναι ένα  προσόν που χαρακτηρίζει τους νησιώτες. Μέχρι το 2015 τόσο η Εύα όσο και η Βέρα μοίραζαν τον χρόνο τους ανάμεσα στην κανονική δουλειά τους και στο Jamjar.gr, ώσπου αποφάσισαν να αφοσιωθούν ολοκληρωτικά στο  διαδικτυακό «παιδί τους».

Η συνεργασία με το Skroutz.gr

Η προσπάθεια για σωστή δουλειά αποτελεί αρετή, που όσοι την κατέχουν βγαίνουν πάντα νικητές. Κάπως έτσι το 2015 και αφού τα κορίτσια είχαν αφοσιωθεί πλήρως στην πλατφόρμα τους, με πολύ προσπάθεια και πολλές… εργατοώρες, τους ήρθε πρόταση συνεργασίας από τον όμιλο εταιρειών της Skroutz. Για όσους δεν γνωρίζουν το Skroutz.gr αποτελεί την μεγαλύτερη διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης προϊόντων.  Σήμερα στην πλατφόρμα συμμετέχουν περισσότεροι από 450 επιλεγμένοι δημιουργοί, οι οποίοι προβάλουν και πουλούν σχεδόν 20.000 πρωτότυπες και αισθητικά προσεγμένες δημιουργίες, όπως κοσμήματα, παπούτσια, ρούχα και αξεσουάρ.

Απόδοση

«Φυσικά και αποδίδει. Καταφέραμε να το κάνουμε να αποδώσει και να μας συντηρεί εξ’ ολοκλήρου. Έχει να κάνει με την απόλυτη πίστη ενός ονείρου και μιας τεράστιας εταιρείας που μας πίστεψε, την Skroutz. Τον τελευταίο καιρό έχουμε ενισχύσει την ομάδα μας  με άλλα νέα μέλη, γιατί δύο δεν έφταναν πια… Περνάμε όμορφα, έχουμε άψογη συνεργασία και αυτό φαίνεται από τη συλλογική και παραγωγική δουλειά», απαντά  στον «π» η Βολισσιανή  ιδιοκτήτρια της πλατφόρμας.

Το σημαντικότερο ωστόσο είναι ότι αποδίδει και στους χειροτέχνες δημιουργούς, κάτι που μαρτυρά ο αριθμός τους. «Αυτή τη στιγμή μετράμε 450 συνεργάτες- δημιουργούς και… συνεχίζουμε», συμπληρώνει η Παριανή, Βέρα.

Καταναλωτές

Για να υπάρξει δημιουργός, κέρδος και απόδοση πρέπει πρωτίστως να υπάρχει ένας ικανοποιημένος πελάτης. Ακόμη και αν αυτός είναι… ιντερνετικός. Οι εμπνευστές του Jamjar.gr  φρόντισαν εξ’ αρχής να προσφέρουν στον πελάτη μια μοναδική αγοραστική εμπειρία. Εκτός από την εύκολη επικοινωνία που μπορεί να έχει ο πελάτης με τον δημιουργό, απλά με το πάτημα ενός κουμπιού, καθοριστικό ρόλο παίζει και η άψογη συνεννόηση και συνεργασία που έχει με το Jamjar. gr. Εξάλλου η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, όπως έλεγε μία παλιά και έξυπνη διαφήμιση.

Η Χίος

Την αγάπη της για τη Χίο και ειδικά για το χωριό της, τη Βολισσό, την καταλαβαίνεις από το πρώτο λεπτό. Όταν την κάλεσα και είδε στην οθόνη του κινητού της το χαρακτηριστικό «22710» το σήκωσε και πριν καν προλάβω να μιλήσω, άκουσα στην απέναντι γραμμή μια ζεστή και γεμάτη χαρά φωνή να λέει «Καλημέρα στην όμορφη Χίο».

Η Εύα Επιτροπάκη είναι γεννημένη στην Αθήνα, από γονείς Χιώτες, Βολισσιανούς. Οι καλοκαιρινές της αναμνήσεις, από τότε που θυμάται τον εαυτό της μέχρι και σήμερα, είναι Χίος. 

Πιστεύει πραγματικά ότι το νησί μας παράγει και δημιουργεί μοναδικά προϊόντα, τα οποία οφείλει να γνωρίσει όλος ο κόσμος. Το Jamjar.gr μπορεί να βοηθήσει σε αυτό τους Χιώτες δημιουργούς, αφού μέσω της πλατφόρμας θα τους δοθεί η ευκαιρία να ανοίξουν τους επαγγελματικούς ορίζοντες τους και εκτός νησιού, αλλά και να συμβάλουν στην περεταίρω ανάπτυξη της οικονομίας του. «Νιώθουμε υποχρέωση μας να βοηθήσουμε τους νησιώτες μας. Είμαστε μία έτοιμη εταιρεία, με στήριγμα μια ακόμη μεγαλύτερη εταιρεία και εύκολα μπορούμε να κάνουμε τα αγαπημένα μας τοπικά προϊόντα πιο γνωστά και προσιτά στο ευρύ καταναλωτικό κοινό», υπογραμμίζουν και οι δύο.

Πριν το τέλος της συνέντευξης ρωτήσαμε την Εύη: «Θα ήθελες μια έκθεση στη Χίο; Και αν ναι, σε ποιο σημείο;». Τη στιγμή εκείνη κόλλησε για λίγο, αλλά την επόμενη ημέρα σε προσωπικό μήνυμα μας απάντησε: «Υ.Γ. Το σκέφτηκα για το bazaar, και επιμένω στην υπέροχη κεντρική πλατεία».

 

 

 

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ