Ανάστατοι είναι οι καταναλωτές της ΔΕΗ από την πρακτική της επιχείρησης ηλεκτρισμού να αποστέλλει το τελευταίο διάστημα μόνο λογαριασμούς έναντι.
Εξαιτίας της λήξης της σύμβασης των καταμετρητών της ΔΕΗ σε όλο το νησί και της μη ανανέωσης της, δεν υπάρχει κάποιος που ελέγχει τα ρολόγια καταγράφοντας την πραγματική κατανάλωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει εικόνα της κατανάλωσης των σπιτιών και των επαγγελματικών χώρων στα κεντρικά για την έκδοση των λογαριασμών και να προχωρούν σε αποστολές λογαριασμών έναντι, οι οποίοι συνήθως είναι πολύ χαμηλότεροι από το κανονικό.
Φουσκωμένοι οι εκκαθαριστικοί
Η ανησυχία στους καταναλωτές έγκειται στο ότι ο εκκαθαριστικός λογαριασμός που θα λάβουν αμέσως μετά τη σωστή καταγραφή της κατανάλωσης τους, έτσι όπως αυτή είθισται να γίνεται από ιδιώτες εργολάβους που προχωρούν σε σύμβαση με αυτό το αντικείμενο με τη ΔΕΗ, θα είναι υπέρ του δέοντος φουσκωμένος και με δεδομένες τις οικονομικές συνθήκες θα είναι αδύνατο να τον εξοφλήσουν, χωρίς διακανονισμούς. "Δεν είναι δική μας υπαιτιότητα. Εμείς πληρώνουμε κανονικά όσα λέει ο λογαριασμός μας. Όταν μαζευτεί όμως στον εκκαθαριστικό λογαριασμό ένα ποσό της τάξης των 800 ευρώ θα είναι αδύνατο να το εξοφλήσουμε. Μετά θα μας σύρουν να κάνουμε διακανονισμό με τη ΔΕΗ, λες κι από δική μας ευθύνη χρωστάμε" σημειώνουν στον "π" οι καταναλωτές που και πάλι βρίσκονται προ εκπλήξεως στη συναλλαγή τους με τη ΔΕΗ.
Οι ίδιοι μάλιστα επισημαίνουν πως είναι αδιανόητο για μια επιχείρηση όπως η ΔΕΗ, να μην υπάρχει αυτοποιημένο σύστημα καταγραφής ή μετάδοσης των πληροφοριών της κατανάλωσης και να πρέπει το 2016 να υπάρχουν συνεργεία σε όλα τα χωριά και στην πόλη που πόρτα- πόρτα γυρνούν τα ρολόγια και καταγράφουν τις ενδείξεις για την κατανάλωση ρεύματος και ύστερα μεταφέρουν τα δεδομένα στη ΔΕΗ.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.