Με τη σκληρή τακτική των εταιριών προμήθειας καυσίμων που δραστηριοποιούνται στο νησί ήρθε αντιμέτωπος ο Δήμος Χίου στην προσπάθειά του να δημιουργήσει δημοτικό Πρατήριο Καυσίμων, ώστε να εξοικονομήσει ποσά άνω των 50.000 ευρώ αλλά και πολύτιμες εργατοώρες, μιας και η διαδικασία τροφοδοσίας των δημοτικών οχημάτων μπλέκει συχνά στο γρανάζι της γραφειοκρατίας.
Παρά την έγκυρη προκήρυξη του διαγωνισμού αλλά και την κατ’ ιδίαν ενημέρωση των εταιριών ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μειοδοτική διαδικασία, καμία εταιρία δεν έδειξε ενδιαφέρον με αποτέλεσμα το εγχείρημα του Δήμου να «μείνει από καύσιμα» πριν καν προλάβει να κινηθεί.
Οι σημερινές ανάγκες σε καύσιμα για την κίνηση του στόλου των οχημάτων φθάνουν ετησίως στο ποσό των 428.000 ευρώ, με το πετρέλαιο κίνησης να αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων, αφού σε ετήσια βάση ξοδεύονται περισσότερα από 280.000 ευρώ.
«Στη δαπάνη αυτή εμπεριέχεται το ποσοστό κέδρους των πρατηριούχων που κυμαίνεται από 5% έως 20%. Καταλαβαίνει κανείς ότι σε καιρούς οικονομική κρίσης μία τέτοια κίνηση θα μπορεί να εξοικονομήσει προς όφελος των δημοτών σημαντικά ποσά που μπορούν να αξιοποιηθούν για κοινωνική πολιτική», εξηγεί ο κ. Μαρτάκης, εμφανώς απογοητευμένος από την εξέλιξη της υπόθεσης.
Κατά τα λοιπά υπάρχει ήδη ενδιαφέρον ιδιώτη πρατηριούχου να ενοικιάσει τις εγκαταστάσεις του στο Δήμο, όμως, σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, αυτό δεν μπορεί να προχωρήσει, αν προηγουμένως δεν εξασφαλιστεί η σύμβαση προμήθειας με μία από τις εταιρίες καυσίμων.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.