Μπορεί τη φετινή χρονιά οι ελπίδες επιβίωσης της τοπικής αγοράς να πέφτουν στον εσωτερικό τουρισμό, όμως η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία σχεδιάζει ήδη την επόμενη φάση για τη μετά κορωνοϊό εποχή.
Παρά τις δυσκολίες στο άνοιγμα νέων αγορών Δήμος, Περιφέρεια και Φορέας Τουρισμού, έχουν ριχτεί στη μάχη της προσέλκυσης τουριστών από το εξωτερικό, με δεδομένο ότι πλέον έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι η αγορά της Τουρκίας είναι η πλέον επισφαλής από κάθε άποψη.
Το ενδιαφέρον της Ασίας
Με μπροστάρη τον Φορέα Τουρισμού της Χίου, Δήμος και Περιφέρεια βρίσκονται σε συνεχείς επαφές με ταξιδιωτικά γραφεία ανά τον κόσμο που έχουν εκδηλώσει ήδη από φέτος το ενδιαφέρον τους να συμπεριλάβουν το νησί μας στους προορισμούς τους για το 2021.
Ήδη τη Δευτέρα 27/4 πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη με 7 μεγάλα κινεζικά τουριστικά πρακτορεία ενώ για αύριο Τρίτη, είναι προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη με 5 πρακτορεία από την Ινδία.
Εξίσου σημαντική είναι και η τηλεδιάσκεψη που έχει προγραμματιστεί για την προσεχή Πέμπτη, όπου η Χίος θα παρουσιαστεί σε 50 τουριστικά πρακτορεία παγκοσμίως μέσω της πλατφόρμας «Zoom».
Όπως εξήγησε στο politischios.gr ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Νύκτας, η Χίος μπαίνει ενεργά στον τουριστικό χάρτη εξαιτίας των δυνατοτήτων που προσφέρει αλλά και λόγω του μεγέθους της.
«Τα δεδομένα παγκοσμίως αλλάζουν. Αυτό το οποίο ζητούν τα πρακτορεία δεν είναι μικρά νησιά όπου ο κόσμος θα στοιβάζεται ο ένας πάνω στον άλλον. Επιπλέον, με δεδομένο ότι για τους ασιάτες και ειδικά για τους Κινέζους δεν μετρούν τόσο οι παραλίες όσο ο εναλλακτικός τουρισμός και τα πολιτιστικά και ιστορικά μνημεία, η Χίος ικανοποιεί όλες τις προϋποθέσεις για τη φιλοξενία τους», ανέφερε ο ίδιος.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.