Τα νέα δεδομένα που δημιούργησε ο κορωνοϊός στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, αλλάζουν σημαντικά τα όσα ξέραμε και σε τοπικό επίπεδο.
Τη στιγμή που τα αντίστοιχα καταστήματα τόσο σε πόλη όσο και σε χωριά προσπαθούν να ανταπεξέλθουν μετά το 3μηνο κλείσιμο, το μέλλον για τις εποχιακές επιχειρήσεις του κλάδου είναι πιο αμφίβολο από ποτέ.
Η έλλειψη ρευστότητας στους πολίτες μετά από 3 μήνες καθολικού κλεισίματος της αγοράς, τα μέτρα που πρέπει να λάβουν οι επιχειρήσεις και που μειώνουν τη δυναμικότητα των μαγαζιών και άρα των κερδών καθώς και ο φόβος των υπέρμετρων προστίμων αποτελούν βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες για την επαναλειτουργία των επιχειρήσεων.
Στη Χίο, δεν νοείται καλοκαίρι χωρίς "Μπούρτζι". Και όμως, το κατάστημα ενώ θα έπρεπε να διάγει ήδη τον δεύτερο μήνα λειτουργίας του, παραμένει κλειστό, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μη λειτουργήσει για φέτος.
Στην ίδια κατάσταση βρίσκονται και ιδιώτες που τα περασμένα χρόνια μίσθωναν μερικές από τις πιο γνωστές παραλίες του νησιού, που αποτελούσαν μέρη για χαλάρωση αλλά και καλοκαιρινά πάρτυ.
Με τον εσωτερικό τουρισμό να είναι αμφίβολο αν θα χτυπήσει την πόρτα μας και το ενδεχόμενο τοπικού lock down να είναι ένα βασικό σενάριο αν υπάρξουν πολλαπλά κρούσματα, το μέλλον για τις εποχιακές επιχειρήσεις εστίασης και τουρισμού μάλλον είναι δυσοίωνο.
Σε ποιο βαθμό και με ποιες συνέπειες απομένει να αποδειχθεί. Ευχή όλων, οι επιχειρήσεις που συνδέουν το όνομα τους με το χιώτικο καλοκαίρι να λειτουργήσουν απρόσκοπτα και φέτος.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.