Τους δρόμους που χρησιμοποιούμε – ιδιαίτερα τους ασφάλτινους- τους κακοποιούν Δημόσιες και Δημοτικές Υπηρεσίες και επιχειρήσεις, καθώς και ιδιώτες που πραγματοποιούν διάφορες εργασίες στα δίκτυα κοινής ωφέλειας.
Οι προδιαγραφές ορίζουν το γέμισμα της εκσκαφής με κατάλληλο υλικό λατομείων, τη δονητική συμπίεση του ανά 30 πόντους, τη διάστρωση μπετόν πάχους 10 πόντων και τελευταία την τοποθέτηση ασφαλτομίγματος πάχους από 10 μέχρι 5 πόντους.
Με ανοχή και συνενοχή πολιτικών προσώπων και επιβλεπόντων τα πιο πάνω καταστρατηγούνται, με συνέπεια τα μετέπειτα σπασίματα και καθίσματα του οδοστρώματος με πρώτους αποδέκτες τους ποδηλάτες.
Οι τελευταίοι έχουν καταθέσει σχετικό αίτημα στο προεδρείο του Δημ. Συμβουλίου που θα πρέπει να τους εξηγηθεί γιατί μέχρι σήμερα δεν συζητήθηκε.
Νέα αφορμή για το παρόν σημείωμα, τα έργα που πραγματοποίησε η ΔΕΥΑΝΧ στη Λεωφόρο Αιγαίου στο λιμάνι (φωτο), όπου το μπετόν έφθασε 1 με 2 πόντους κάτω από το υπόλοιπο οδόστρωμα!
Επειδή το ασφαλτόμιγμα δεν είναι η κρέμα που χρησιμοποιείται για το παστίτσιο, αλλά προορίζεται μαζί με όλα τα υποστρώματα για να δέχεται νταλίκες και αλλά φορτηγά, θα πρέπει ο κ. πρόεδρος της ΔΕΥΑΝΧ ή ο δ/ντης, να δώσουν εξηγήσεις.
Διαφορετικά οι ποδηλάτες προσφέρονται να κάνουν ό,τι δεν γίνεται μέχρις στιγμής.
Να επιβλέπουν τα έργα που τους αφορούν και τους κοψομεσιάζουν
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.