Η στήλη παρ’ όλο που «πολιτεύεται» συχνότατα με τα κείμενα της και τις λοιπές παρεμβάσεις της στα ΜΜΕ, (προσπαθώντας να διορθώσει λάθη και να αφυπνίσει συνειδήσεις) δηλώνει μη ειδική, σε θέματα δημόσιας υγείας.
Όσα συνοπτικά θα αναφερθούν πιο κάτω, εξηγούν τους λόγους της κακοδαιμονίας που κυριαρχεί στον τόπο, παρά τις πολύ μεγάλες οικονομικές – τονωτικές- ενέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της κυβέρνησης για δημόσια και δημοτικά έργα.
Για λόγους εναρμονισμού στις σύγχρονες ανάγκες της νοσοκομειακής περίθαλψης, κρίθηκε σωστά, ότι πρέπει να προστεθεί νέα πτέρυγα στο Σκυλίτσειο.
Η τότε βουλευτής και Υφυπουργός Υγείας κ. Ελπίδα Τσουρή, πήρε πάνω της το θέμα το πάλεψε γερά και επέτυχε να χρηματοδοτηθεί κα να δημοπρατηθεί το έργο.
Προηγούμενα και κατά την πρώτη γενική παρουσίαση του θέματος από τη ΔΕΠΑΝΟΜ (Δημόσια Επιχείρηση Ανέγερσης Νοσοκομειακών Μονάδων) της ζητήθηκε όταν ολοκληρωθούν τα προσχέδια, να δημοσιοποιηθούν – εδώ- ώστε να τύχουν καλόπιστης κριτικής και πιθανά βελτίωσης από το τεχνικό και ιατρικό δυναμικό του τόπου.
Αυτό δεν έγινε, με συνέπεια – εκ των υστέρων-να δημιουργηθούν μεγάλες τριβές με το ιατρικό δυναμικό του νοσοκομείου, άλλες από τις οποίες αντιμετωπίσθηκαν και άλλες όχι.
Η στήλη ενδιαφέρθηκε και πληροφορήθηκε προ της ολοκλήρωσης του έργου, ως προς την πρόθεση χρήσης της νέας εισόδου- εξόδου, προείδε τους κινδύνους, επέδωσε σχετικό έγγραφο προ της παραλαβής με τους προβληματισμούς ως προς την κυκλοφοριακή σύνδεση, στην κ. Τσουρή, στον κ. Παπαϊωάννου (πρώην Διοικητή) στον ανάδοχο και στα ΜΜΕ ζητώντας να προηγηθεί έγκριση μελέτης κυκλοφοριακής σύνδεσης με την οδό Καλουτά (όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία)
Ως συνήθως, δεν εισακούσθηκε, το έργο παραδόθηκε- όπως παραδόθηκε- και κάποια στιγμή βάση της αλληλογραφίας Διοίκησης Νοσοκομείου, Τ.Υ Δήμου Χίου και ΔΕΠΑΝΟΜ, αναγγέλθηκε και τελικά πραγματοποιήθηκε η χρήση της νέας εισόδου- εξόδου (χωρίς έγκριση μελέτης σύνδεσης)
Πριν απ’ αυτό η Τ.Υ ζήτησε αρχικά την έγκριση της προβλεπόμενης μελέτης κυκλοφοριακής σύνδεσης και τελικά έπειτα από συνεχή πιεστική αλληλογραφία, συμβιβάσθηκε και συνέβαλε- κατά την άποψη της στήλης να δοθεί- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ- δηλαδή η νέα είσοδος- έξοδος λειτούργησε και λειτουργεί ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ.
Η στήλη έθεσε το θέμα σε κρατική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για τη ζωή και τη αρτιμέλεια των πολιτών (ντόπιων και επισκεπτών), διενεργήθηκε προανάκριση και τέθηκε στο αρχείο για λόγους ανεξήγητους.
Έχουν παρέλθει άνω των 20 μηνών που διαρκεί η απαράδεκτη κατάσταση έξω από το νοσοκομείο, οι κίνδυνοι εκ της οποίας πολλαπλασιάζονται από τη λειτουργία του ενάντι s/m Βερόπουλου και θα πολλαπλασιασθούν περισσότερο από την μετατροπή σε χώρο στάθμευσης παρακείμενου χώρου του νοσοκομείου στο s/m Βερόπουλος.
Στην επιτροπή κυκλοφορίας της 31/10/2014 η στήλη κατάθεσε καίτοι μη πλήρως ειδική, πρόταση συνολικής, πλήρους και οριστικής αντιμετώπισης του προβλήματος, η εφαρμογή της οποίας θα απαιτήσει ελάχιστο δημοτικό και νοσοκομειακό χώρο για τη δημιουργία των απαιτούμενων (2) δυο κυκλικών κόμβων, ζητώντας την ανάθεση μελέτης, σε εξειδικευμένο μελετητή που θα την αξιολογήσει μαζί με την πρόταση της υπηρεσία (;) ή του κ. Γ. Ζαχαριάδη και την πρόταση του Δημ. Συμβούλου κ. Μ. Φυτούση για την ανάγκη δημιουργίας νέου δρόμου ανατολικά του νοσοκομείου.
Το λυπηρό είναι ότι ο διοικητής του νοσοκομείου (οι προκάτοχοι του οποίου ευθύνονται για αυτή την επικίνδυνη κατάσταση) δεν έδειξε την απαιτούμενη η διάθεση συνεργασίας και ανέφερε αφ’ ενός ότι στο μικρό χώρο που πρέπει να παραχωρηθεί σταθμεύουν ασθενοφόρα, ενώ δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, και αφ’ ετέρου ότι δύσκολα θα εγκριθεί η μικρή παραχώρηση από το υπουργείο σε κοινή χρήση.
Ας αναλάβουν κάποτε – χωρίς εγωισμούς- οι υπεύθυνοι τις ευθύνες τους και ας εφαρμόσουν τη νομοθεσία προκειμένου να εκλείψουν οι καθημερινοί κίνδυνοι για τους πολίτες έξω από το νοσοκομείο.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.