Η στήλη στο πλαίσιο των γνώσεων και ενδιαφερόντων της (ως πολιτικός μηχανικός), πληροφορείται, διακρίνει, αξιολογεί και αναδεικνύει τοπικά προβλήματα, που είτε έχουν σχέση με σχεδιασμούς σε εξέλιξη ή άρνησης των υπευθύνων να ασχοληθούν με υπαρκτά (προβλήματα), η διατήρηση των οποίων ταλαιπωρεί και εγκυμονεί κινδύνους στους συμπολίτες και επισκέπτες μας.
Σήμερα και ενώ έχουν περάσει περί τους (20) μήνες! από τότε που λειτούργησε – μη νόμιμα- η νέα και μοναδική πλέον είσοδος- έξοδος οχημάτων και πεζών του «Σκυλίτσειου» Νοσοκομείου έναντι αντίστοιχης του σούπερ μάρκετ «Βερόπουλου» και της νέας προβλεπόμενης έναντι Νοσοκομείου, ως χώρου στάθμευσης επισκεπτών, καταθέτει προκαταρκτική πρόταση προς τον Δήμο Χίου που δημοσιοποιείται στον «π», προκειμένου να βοηθηθούν όσοι θα συμμετάσχουν στη σημερινή επιτροπή Κυκλοφορίας του Δήμου, που θα ασχοληθεί με το θέμα της ασφαλούς και λειτουργικής αναδιάταξης της οδού Καλουτά (από την διασταύρωση με την οδό Αγ. Μυρώπης μέχρι τη διασταύρωση με την οδό Χρ. Σμύρνης).
Σε γενικές γραμμές, η πρόταση έχει ως εξής:
Για να εξυπηρετηθούν οι δυο (2) άνω διασταυρώσεις και οι τρεις (3) άνω προορισμοί καθ’ όλο το 24ωρο χωρίς φανάρια, να μειωθούν οι αναπτυσσόμενες ταχύτητες και να μηδενιστούν τα ατυχήματα (που είναι βέβαιο ότι θα συμβούν), εφόσον λειτουργήσουν και οι (3) τρεις άνω προορισμοί. Προτείνεται:
Α) Δημιουργία δυο (2) μικρών κυκλικών υπερβατών κόμβων για χρήση μικρών αυτοκινήτων (επιβατικών και ασθενοφόρων), του πρώτου στη διασταύρωση οδού Αγ. Μυρώπης και του δεύτερου σε απόσταση 200 μέτρων (διασταύρωση οδού Χρ. Σμύρνης και οδού Καλουτά).
Β) Δημιουργία, νησίδας προστασίας πεζών και πλήρους διαχωρισμού της κυκλοφορίας των αντιθέτων ρευμάτων καθ’ όλο το μήκος της απόστασης των δυο κόμβων (περίπου 180 μέτρα)
Γ) Δυο (2) διαβάσεις πεζών, η πρώτη μεταξύ εισόδου s/m Βερόπουλου και εισόδου νοσοκομείου και η δεύτερη βορειότερα μεταξύ εισόδου νοσοκομείου και εισόδου νέου χώρου στάθμευσης επισκεπτών νοσοκομείου.
Δ) Ο απαιτούμενος χώρος για τους κόμβους είναι για με τον πρώτο, δημοτικός, για τον δε δεύτερο, του νοσοκομείου.
Ε) για την υλοποίηση του σχεδιασμού χρειάζεται μικρή τμηματική μετατόπιση του δρόμου ανατολικότερα μεταξύ του κόμβου οδού Αγ. Μυρώπης και πολύ πριν την είσοδο του νοσοκομείου.
ΣΤ) Ο σχεδιασμός αυτός θα μηδενίσει τους κινδύνους δυστυχημάτων οχημάτων και πεζών και θα λειτουργήσει υπέρ της σύντομης διέλευσης, των ασφαλών επιστροφών και της εξυπηρέτησης των τριών (3) προορισμών και των (2) διασταυρώσεων.
Σ.Σ. Δεκτή προς δημοσίευση οποιαδήποτε βελτιωμένη ή και διαφορετική άποψη.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.