Αποχωρίζεται τη ρετρό επιμονή στη συσκευασία των χυμών της η «Χυμοί Χίου» και εμφανίζεται ανανεωμένη στις προθήκες των καταστημάτων εδώ και λίγες ημέρες.
Η καμπάνια «Γνωρίζει κανείς τα δέντρα καλύτερα από τα πουλιά;» φέρνει ένα αναβαθμισμένο αισθητικό αποτέλεσμα στους χυμούς, περνά ταυτόχρονα περιβαλλοντικά μηνύματα προστασίας των πουλιών που συνηθίζουν να φωλιάζουν στα Καμπούσικα δέντρα.
Ταυτόχρονα οι Χυμοί Χίου λανσάρουν ήδη στην αγορά το νέο φρουτοχυμό «μήλο – μανταρίνι», μια νέα γεύση που συλλέγει ήδη εξαιρετικές κριτικές για την ποιότητα της.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.