28.7.2021 7:49

Λένε το «νερό – νεράκι» στη Βολισσό στο μέσο του καλοκαιριού

Την άμεση παρέμβαση της ΔΕΥΑΝ Χίου ζητά η πρόεδρος της Τ.Κ. Τζένη Λαγού, σημειώνοντας ότι ήδη από το 2019 η τοπική κοινωνία πιέζει για νέα γεώτρηση

Στο επίκεντρο της δημοσιότητας, αυτή τη φορά εξαιτίας των τεράστιων προβλημάτων υδροδότησης αλλά και των καθημερινών βλαβών στο δίκτυο παροχής νερού, έρχεται η Βολισσός, με το Τοπικό Συμβούλιο να υψώνει φωνή αγανάκτησης, σημειώνοντας ότι η κατάσταση εν μέσω θέρους και υψηλών θερμοκρασιών γίνεται αφόρητη.

Σε ενημέρωσή της, η νέα πρόεδρος της Τ.Κ. Βολισσού Τζένη Λαγού, επισημαίνει ότι από την αρχή της θητείας του, το Τοπικό Συμβούλιο έχει ζητήσει επανειλημμένως την αντικατάσταση της προβληματικής γεώτρησης στην περιοχή Κουκούλα, χωρίς ωστόσο να εισακουστεί από τη διοίκηση της ΔΕΥΑΝ Χίου, κατά της οποίας στρέφει τα βέλη της, αποδίδοντας ακέραια την ευθύνη για την οριακή κατάσταση που βιώνουν νοικοκυριά κι επιχειρήσεις στην περιοχή.

Αναλυτικά αναφέρει

Επειδή, τις τελευταίες μέρες, η Βολισσός αντιμετωπίζει ένα τεράστιο πρόβλημα υδροδότησης, με συνεχείς βλάβες, καθημερινές διακοπές και αφάνταστη ταλαιπωρία για όλους και ιδιαίτερα τους επαγγελματίες, το Συμβούλιο Κοινότητας Βολισσού  οφείλει, με κάθε υπευθυνότητα απέναντι στους κατοίκους και τους επισκέπτες, να διευκρινίσει τα παρακάτω:

Από την 1η Ιανουαρίου 2011 - που εφαρμόστηκε η ενοποίηση όλων των Δήμων με τον «Καλλικράτη»- την ύδρευση και την αποχέτευση όλων των περιοχών του νομού, έχει αναλάβει η ΔΕΥΑΝΧ η οποία εισπράττει και τα τέλη για αυτές τις παροχές.

Αποκλειστική ευθύνη για την αποκατάσταση των βλαβών έχει η εταιρία.

Επομένως η δικαιολογημένη αγανάκτηση όλων μας, θα πρέπει να έχει αποδέκτη την εταιρεία που έχει την αποκλειστική ευθύνη για τις ζημιές και η οποία φαίνεται να μην αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος της περιοχής, εν μέσω της τουριστικής σαιζόν.

Οι συμπολίτες μας θα πρέπει να απευθύνουν τις διαμαρτυρίες και τα παράπονά τους για τις συνεχείς βλάβες στα παρακάτω τηλέφωνα:

Τηλέφωνο Βλαβών Ύδρευσης & Αποχέτευσης 2271044352 ΜΠΑΧΑΣ ΜΑΡΚΕΛΛΟΣ

Βλάβη Ύδρευσης εσ. 660 ή 6972711912 ΝΕΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

Βλάβη Αποχέτευσης εσ. 661 ή 6979445360.

Για την περιοχή της Αμανής - μόνο για το νερό - υπάρχει σύμβαση με εξωτερικό συνεργάτη, τον κ. Παναγ. Μπόη,  ο οποίος βρίσκεται με το συνεργείο του καθημερινά στην περιοχή για την συντήρηση των δικτύων ύδρευσης και την αποκατάσταση των ζημιών.

Είναι σαφές ότι το Συμβούλιο Κοινότητας δεν έχει καμία αρμοδιότητα και καμία ευθύνη για την επίλυση των προβλημάτων. Παρ’ όλα αυτά δεν έμεινε με «σταυρωμένα χέρια» Το αντίθετο μάλιστα.

Από την  πρώτη στιγμή ορίσαμε υπεύθυνη για τους τομείς της ύδρευσης και της αποχέτευσης την σύμβουλο κ. Καίτη Κυλαδίτη. Η κ. Κυλαδίτη ενημερώνεται για τις βλάβες, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια και πολλές φορές με δική της πρωτοβουλία- αν και δεν έχει καμία ευθύνη- επεμβαίνει και λύνει επιτόπου θέματα,  με οδηγίες από τους τεχνικούς και ταυτόχρονα πιέζει με καθημερινές τηλεφωνικές επικοινωνίες για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, τόσο τη διοίκηση και τον διευθυντή της ΔΕΥΑΧ, όσο και τα συνεργεία και τους εξωτερικούς συνεργάτες και θα εξακολουθεί να το κάνει.

Το Συμβούλιο της Κοινότητας Βολισσού από την αρχή της θητείας του και προκειμένου να αντιμετωπίσει το διαφαινόμενο πρόβλημα που σήμερα αντιμετωπίζουμε τις συνέπειές του, έχει επανειλημμένα ζητήσει από την ΔΕΥΑΝΧ, με συναντήσεις, τηλεφωνικές επικοινωνίες και έγγραφα, να φροντίσει για την αντικατάσταση της προβληματικής γεώτρησης στην περιοχή Κουκούλα.

Η ανάγκη για νέα γεώτρηση συζητήθηκε στην πρώτη συνάντηση του Συμβουλίου Κοινότητας Βολισσού με τον Πρόεδρο και το Διευθυντή της ΔΕΥΑΝΧ στις 13 Δεκεμβρίου 2019.

Στις 24 Ιανουαρίου 2020 το Συμβούλιο ζητά εγγράφως νέα συνάντηση, τονίζοντας την «ανάγκη επίσπευσης της διαδικασίας για νέα γεώτρηση, προκειμένου να μην διψάσουμε το καλοκαίρι». Το έγγραφο (με αρ. πρωτ. 3845/24-1-2020) κοινοποιείται και στον τότε Αντιδήμαρχο κ. Ντομάτα.

Η ΔΕΥΑΧ δεν ικανοποιεί το αίτημα μας ούτε πριν το καλοκαίρι του 2020, ούτε πριν το καλοκαίρι του 2021, υποστηρίζοντας προφορικά (γιατί αποφεύγει, όπως ο διάβολος το λιβάνι, τις γραπτές απαντήσεις στα έγγραφά μας)  ότι δεν θα παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα.

Το Συμβούλιο Κοινότητας επιμένει υπενθυμίζοντας, σε κάθε ευκαιρία, το αίτημα για νέα γεώτρηση.

 Τελευταία έγγραφη επισήμανση του αιτήματος για νέα γεώτρηση  γίνεται στις 2 Απριλίου 2021 με έγγραφο του Συμβουλίου (αρ. πρωτ. 24273/2-4-2021) προς τον Αντιδήμαρχο κ. Ζωάνο, στο οποίο αναφέρονται όλες οι εκκρεμότητες που υπάρχουν και μεταξύ αυτών και η ανάγκη για νέα γεώτρηση.

Για την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου επισυνάπτουμε τα προαναφερόμενα  έγγραφα.

Όπως προκύπτει από τα παραπάνω το Συμβούλιο της Κοινότητας προέβη σε όλες τις ενέργειες που όφειλε να κάνει,  ασκώντας πίεση προς τη ΔΕΥΑΝΧ και ενημερώνοντας τους γεωγραφικούς Αντιδημάρχους.

Δυστυχώς η γνώση του προβλήματος και η αγωνία μας, ότι το καλοκαίρι δεν θα έχουμε νερό, δεν εισακούστηκε. Η γεώτρηση σταμάτησε να δουλεύει με αποτέλεσμα να είμαστε χωρίς νερό!!!! Τα συμπεράσματα δικά σας!!!

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ