Επανέρχεται σταδιακά η κανονικότητα στην αεροπορική κίνηση και τα δρομολόγια στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, μετά τα ραγδαία καιρικά φαινόμενα που έθεσαν σε μεγάλη δοκιμασία το κοινό και τις υποδομές με ακυρώσεις εκατοντάδων πτήσεων το τριήμερο 24- 26 Ιανουαρίου.
Οι ακυρώσεις συνεχίστηκαν και σήμερα, κυρίως τις πρωινές ώρες, αν και ήταν σαφώς λιγότερες σε σχέση με τις εκατοντάδες πτήσεις που ματαιώθηκαν τις δύο προηγούμενες ημέρες. «Τα δρομολόγια των αεροπορικών εταιρειών πραγματοποιούνται κανονικά», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του αεροδρομίου ωστόσο, όπως επισημαίνεται οι αεροπορικές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε τροποποιήσεις και παρακαλούνται «οι ταξιδιώτες να επικοινωνούν με την αεροπορική τους πρίν την άφιξη στο αεροδρόμιο για περισσότερες πληροφορίες.
«Χρειάζεται επίσης ιδιαίτερα προσοχή εκ μέρους των πεζών για την αποφυγή ατυχημάτων λόγω πάγου στους εξωτερικούς χώρους του αεροδρομίου ειδικά κατά τις απογευματινές ώρες και μέχρι τις πρώτες πρωινές. Η πρόσβαση μέσω της λεωφόρου Βάρης- Κορωπίου είναι εφικτή και τα ταξί είναι διαθέσιμα. Τα μέσα σταθερής τροχιάς από/προς Δουκίσσης Πλακεντίας και από/ προς αεροδρόμιο είναι διαθέσιμα. Η πρόσβαση μέσω της Αττικής Οδού δεν είναι εφικτή προς το παρόν».
Εκατοντάδες πτήσεις ακυρώθηκαν λόγω της κακοκαιρίας
Ο όμιλος της AEGEAN, με τις περισσότερες συνδέσεις από και προς το Ελευθέριος Βενιζέλος μέσω της Aegean και της Olympic Air, σήμερα πραγματοποιεί κανονικά σχεδόν το σύνολο του προγράμματός της, έχοντας προγραμματίσει να πραγματοποιήσει περισσότερες από 110 πτήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ ήδη από χθες είχε ενημερώσει ότι θα προχωρήσει σε ένα μικρό αριθμό ακυρώσεων πτήσεων κυρίως τις πρωινές ώρες.
Ενδεικτικό των προβλημάτων που δημιούργησε η κακοκαιρία, πέραν της τεράστιας ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό, είναι το γεγονός ότι στο διεθνή αερολιμένα της Αθήνας ακυρώθηκαν κάποιες …εκατοντάδες πτήσεων τόσο λόγω των έκτακτων καιρικών φαινομένων αλλά και των σοβαρότατων προβλημάτων μετάβασης επιβατών αλλά και πληρωμάτων από και προς το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας. Μόνο η AEGEAN, ο μεγαλύτερος εγχώριος αερομεταφορέας για το διάστημα 24- 26 Ιανουαρίου, προχώρησε σε ακυρώσεις για περισσότερες από 200 πτήσεις, ενώ τελικά στο δύσκολο τριήμερο 24- 26 Ιανουαρίου θα πραγματοποιήσει σχεδόν τις μισές από όσες αρχικά είχαν προγραμματιστεί.
Σχεδόν 400 επιβάτες και προορισμό την Αθήνα δεν κατάφεραν να προσγειωθούν
Πηγές από την εταιρεία αναφέρουν ότι η Aegean έλαβε από νωρίς μέριμνα για το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε τόσο από τις ακυρώσεις των πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού όσο και από τη δυσκολία πρόσβασης από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, εξασφαλίζοντας συνολικά τη Δευτέρα και την Τρίτη διαμονή τόσο στα ξενοδοχεία γύρω από την περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας, αλλά και αλλού, για περίπου 850 επιβάτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς τέσσερις πτήσεις με σχεδόν 400 επιβάτες και προορισμό την Αθήνα δεν κατάφεραν να προσγειωθούν και ανά κατευθύνθηκαν στο αεροδρόμιο Μακεδονία, όπου προσγειώθηκαν.
Οταν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία στην περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας, δεν επέτρεπαν την φιλοξενία περισσότερων επιβατών, με έξοδα της εταιρείας ναυλώθηκαν τέσσερα λεωφορεία αλλά και ταξί για μεμονωμένους επιβάτες προκειμένου να εξασφαλίσει την άμεση μεταφορά τους, σε ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας. Παράλληλα, άνοιξε το lounge της και σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (οικογένειες, επιβάτες με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα) που δεν μπορούσαν να διοχετευτούν σε ξενοδοχεία. Μετά το κλείσιμο των κεντρικών οδικών αρτηριών αλλά και του προαστιακού, η εταιρεία εξασφάλισε τη διατροφή όλων όσοι παρέμειναν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο μέσω voucher που διέθεσε στους επιβάτες.
Πηγή: Πρώτο Θέμα
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.