Εδώ και χρόνια ο ιδιοκτήτης των καταστημάτων «Shell» της Χίου, Αντώνης Τσουρής, γνωρίζει πως η επιχείρηση του έχει μία ιδιαιτερότητα από τις άλλες. Πρέπει η προσοχή, τόσο του ιδίου όσο και των υπαλλήλων του να βρίσκεται ανά πάσα ώρα και στιγμή στο ζενίθ της, αφού καθημερινά χειρίζονται άκρως εύφλεκτα υλικά.
Με μότο της αλυσίδας «Σκεφτείτε με ασφάλεια, ζήστε με ασφάλεια, στόχος μας κανένα ατύχημα» τα τελευταία έτη αποτελεί παράδοση για το προσωπικό των καταστημάτων η συνεχής εκπαίδευση γύρω από θέματα πυρκαγιάς και τρόπους αντιμετώπισης της. Φέτος ωστόσο έγινε μία πιο μαζική ενημέρωση στην ομάδα, με το Πυροσβεστικό Σώμα να δηλώνει το παρόν στο παράρτημα της Λευκωνιάς, όπου έλαβε χώρα η εκπαίδευση. Όπως ανέφερε στον «π» ο Γ. Καπελαρίδης, ο πυροσβέστης που εκπροσώπησε το Σώμα του και έδωσε τα φώτα του γύρω από διάφορα θέματα πυρκαγιών, «μόλις λάβαμε την αίτηση του κ. Τσουρή δεχθήκαμε να έρθουμε με περίσσεια χαρά, καθώς δεν ερχόμαστε αντιμέτωποι καθημερινά με τέτοιες πρωτοβουλίες».
Είναι γεγονός ότι υστερούμε σε τρόπους σε διάφορα θέματα, απλά της καθημερινότητας. Η ταμπέλα που βρίσκεται στα πρατήρια καυσίμων και μας υπενθυμίζει, κάθε φορά που πάμε, να μην καπνίζουμε ή να μην μιλάμε στο τηλέφωνο, στο μυαλό των Ελλήνων είναι κάτι σαν καταπράσινη γλάστρα. Οι λόγοι όμως στην πραγματικότητα είναι τόσο σημαντικοί, που μπορεί να κοστίσουν ακόμη και ανθρώπινη ζωή. Υπάρχουν μερικοί κανόνες που πρέπει να τηρούνται και στο πρατήριο καυσίμων, και ειλικρινά δεν είναι καθόλου δύσκολοι.
Και αν πιστεύουμε ότι υπάρχουν «οι καλοί και οι κακοί βενζινάδες», μάλλον σφάλουμε. Υπάρχουν οι σωστοί που νοιάζονται πρωτίστως για την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού και οι άλλοι του «δε βαριέσαι».
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.