Ενημερώνουμε την Ναυτική Οικογένεια της Χίου ότι ο Γιατρός που μας εξυπηρετεί στον Οίκο Ναύτη δεν είναι κτήση μας, και παρακαλούμε για κόσμια και ευπρεπή συμπεριφορά όπως μας αρμόζει.
Δεν είναι λόγος και αφορμή για γκρίνιες και ανακατωσούρα για πέντε ή δέκα λεπτά καθυστέρησης στο ραντεβού μας. Σαν Ναυτικοί έχουμε γνωρίσει πολύ καλά τι θα πει κλεισούρα και αναμονή, γι’ αυτό και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τον λόγο των αντιδράσεων μερικών συναδέλφων ή συζύγων τους.
Επίσης παρακαλούμε τους ασφαλισμένους στον Οίκο Ναύτη όταν κλείνουν ραντεβού να είναι μόνο για την προσωπική τους εξυπηρέτηση και ΟΧΙ για όλο το συγγενολόι !!, εάν κάποιος συνάδελφος θέλει να εξυπηρέτηση κάποιους άλλους συναδέλφους ή συγγενείς θα πρέπει να κλείνει ραντεβού και για εκείνους έτσι ώστε να προσμετρώνται στο χρόνο των ραντεβού.
Είμαστε τυχεροί που έχουμε στον Οίκο Ναύτη έναν εξαίρετο ΑΝΘΡΩΠΟ εκτός από γιατρό, και εκ μέρους αυτών που δημιούργησαν πρόβλημα ζητάμε ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
Ελπίζουμε ότι θα πρυτανεύσει η λογική και η Ναυτική κουλτούρα μας έτσι ώστε να μην ξαναδημιουργηθεί θέμα με τον ΓΙΑΤΡΟ ΜΑΣ.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.