Αδιαμφισβήτητα η πορεία που καταγράφει η εταιρία «Στουπάκη» τόσο στην τοπική αγορά όσο και έξω από το νησί είναι αξιοπρόσεκτη. Αυτό δεν είναι αποτέλεσμα μιας λογικής ή εμπορικής πολιτικής που σκέπτεται το εφήμερο και το πως θα αυξήσει πρόσκαιρα τις πωλήσεις της. Αντίθετα μάλιστα, είναι το αποτέλεσμα μικρών και καλά μελετημένων βημάτων με στόχο να καθιερωθούν στην αγορά του ούζου, του τσίπουρου αλλά και των άλλων ποτών και αναψυκτικών, μέσα ένα πλάνο που ξεχωρίζει για την καινοτομία του.
Το πρώτο διάστημα, για όσους διατηρούν καλή μνήμη, ήταν το μπουκάλι του ούζου με την εσωτερική μακέτα που απεικόνιζε τους τρεις μύλους. Μια συσκευασία ξεχωριστή που διαφήμιζε τη Χίο. Στη συνέχεια η οικογένεια «Στουπάκη» εμπλουτίστηκε από το «Ομηρικόν», το λικέρ μαστίχας που χρησιμοποιείται ευρέως πλέον. Η γκάμα των προϊόντων εμπλουτίστηκε με το «Μαύρο Ρόδο», το τσίπουρο από τον Τύρναβο που εμφιαλώνεται στο νησί μας και κερδίζει έδαφος.
Τώρα ήρθε η σειρά για ένα ακόμη βήμα στην καινοτομία. Το κεραστάρι. Το πώμα ή καπάκι με το ιδιαίτερο φίλτρο που κάνει το ούζο να ρέει στο ποτήρι σας, που βοηθά στο να σερβίρετε την παρέα σας χωρίς να έχετε στα χέρια σας το ποτήρι, καθώς το ίδιο το μπουκάλι βοηθά σημαντικά στην διαδικασία του κεράσματος.
Το κεραστάρι έχει και μία ακόμη ιδιότητα. Δεν έχει τη δυσκολία που μπορεί να παρουσιάζει ο φελλός σε άλλα μπουκάλια, ανοίγει εύκολα και γρήγορα και ξανακλείνει για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί όποτε το χρειαστείτε.
Η πατέντα από το Ισραήλ
Η πρώτη επαφή των υπεύθυνων της ποτοποιίας με την πατέντα αυτή ήρθε σε μια έκθεση στην Αθήνα. Εκεί είδαν για πρώτη φορά το καινοτόμο πώμα και ξεκίνησαν οι πρώτες επαφές με την εταιρία που διαθέτει την πατέντα στο Ισραήλ. Μεσολάβησαν δεκάδες δοκιμές, παρατηρήσεις, διορθώσεις και προσαρμογές, έως ότου να τοποθετηθεί πλέον στη φιάλη του ούζου «Στουπάκη» και να λανσαριστεί στην αγορά. Την κατασκευή του μάλιστα ενίσχυσε και εταιρία από την Κίνα, με το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται από τους γνώστες του κλάδου, απόλυτα καινοτόμο και πρωτοποριακό.
Στα τρία χρόνια που μεσολάβησαν από την πρώτη δοκιμή μέχρι σήμερα που το ούζο που «φοράει» το νέο πώμα, δυσκολίες παρουσιάστηκαν. Με πείσμα όμως και υπομονή, οι υπεύθυνοι κατάφεραν αν προχωρήσουν και να ολοκληρώσουν το project.
«Ήταν μια συνεργασία της Χίου, του Ισραήλ και της Κίνας που στέφθηκε με επιτυχία και μας βρίσκει απόλυτα ικανοποιημένους που η φιάλη αποκτά ένα ακόμη δικό της, ξεχωριστό χαρακτηριστικό», δηλώνει στον «π» ο Μαν. Χαβιάρας.
Το Κεραστάρι στην Αθήνα και αλλού
Με την νέα του εμφάνιση και το κεραστάρι, το ούζο «Στουπάκη» ξεκίνησε το ταξίδι του εκτός Χίου λίγο μετά το Πάσχα. «Από τις 20 Απριλίου οι παραγγελίες που βγαίνουν εκτός νησιού είναι με την καινούργια συσκευασία που έχει ήδη προκαλέσει σειρά από θετικά σχόλια που φθάνουν και σε μας. Τώρα το ούζο «Στουπάκη» βρίσκεται σε τρία σημεία πώλησης στην Αθήνα, στα ΑΒ Βασιλόπουλος και σε κάποια νησιά», υποστηρίζει ο κ. Χαβιάρας.
Μικρά βήματα κάνει εντός και εκτός του νησιού και το «Μαύρο Ρόδο», το τσίπουρο της ποτοποιίας από Μαύρο Μοσχάτο Αμβούργου. Η στροφή των καταναλωτών στο τσίπουρο δεν έγινε από την μία μέρα στην άλλη, αλλά ήρθε ως επακόλουθο αφενός της μεγάλης διαφημιστικής καμπάνιας των αντίστοιχων εταιριών, αφετέρου από την προτίμηση που δείχνουν αρκετοί πλέον στα αλκοολούχα χωρίς γλυκάνισο. «Βασανιστήκαμε με την ιδέα για μεγάλο διάστημα και όπως προέκυψε, ένα μεγάλο τμήμα των καταναλωτών έδειξε γρήγορα την προτίμησή του στο τσίπουρο μας. Είναι τσίπουρο παραδοσιακό Τυρνάβου και η εμφιάλωσή του γίνεται στις εγκαταστάσεις μας. Το τσίπουρο έχει πάρα πολλές διακυμάνσεις στη δυναμική του ως αλκοολούχο ποτό παρόλα αυτά και στη Χίο έχει κερδίσει ένα σημαντικό μέρος της κατανάλωσης», εξηγεί ο κ. Χαβιάρας.
Η εταιρία για το επόμενο διάστημα έχει προσανατολιστεί αποκλειστικά στην διακίνηση του ούζου «Στουπάκη» με το κεραστάρι σε πολλά σημεία πώλησης. Εξάλλου αποτελεί την μοναδική ποτοποιία που χρησιμοποιεί για πρώτη φορά αυτό το πώμα για τις φιάλες της με τεράστια διαφοροποίηση από όσα μέχρι σήμερα έχετε δει.
Και το MASTIH2O μπήκε στα ψυγεία μας
Από τη μία καινοτομία ως την άλλη, η εταιρία «Στουπάκη» μπαίνει δυναμικά και στο χώρο του ανθρακούχου νερού, ανταγωνιζόμενη με το πλεονέκτημα της μαστίχας τις μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες.
Το προϊόν ανθρακούχου νερού ονομάζεται MASTIH2O με τα τελευταία τρία γράμματα να παραπέμπουν στην χημική ονομασία του νερού, (υδρογόνο 2- οξυγόνο). Το μαστιχόνερο είναι ένα ανθρακούχο ποτό με τις ιδιότητες όλες της μαστίχας να περικλείονται στα συστατικά του και βέβαια, το σχετικό άρωμα.
Περιέχει 0% ζάχαρη, 0 θερμίδες και σερβίρεται απόλυτα κρύο, από το ψυγείο.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.