4.11.2015 17:35

Πρώτη σοβαρή προσπάθεια για την προσέλκυση επισκεπτών από την Ευρώπη

ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΗΜ. ΚΑΡΑΛΗ Ο ΔΗΜΟΣ ΧΙΟΥ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ TOUR OPERATOR

Πολλές φορές ο «π» έχει αναφερθεί στην ανάγκη το νησί να στρέψει το βλέμμα του στην Ευρώπη, στις τουριστικές αγορές που εδώ και χρόνια το συντηρούσαν και αποτελούν αδιαμφισβήτητα την «πηγή» από την οποία εισρέει κάθε καλοκαίρι χρήμα. Παράλληλα όμως, να αποκτήσει και ένα σύγχρονο προφίλ προώθησης, πέρα και μακριά από τα τετριμμένα και τις πολυδάπανες εκθέσεις που δείχνουν να μην φέρνουν αποτελέσματα.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Δημ. Καράλης, που βρίσκεται στο Λονδίνο, έδωσε το σήμα για την αλλαγή πλεύσης του προσανατολισμού του νησιού αναφορικά με την προβολή και το σχεδιασμό του, χωρίς να επηρεάζεται σε τίποτα η ούτως ή άλλως σταθερή προσέλκυση Τούρκων επισκεπτών.

Με στοχευμένες συναντήσεις και ραντεβού που είχαν σχεδιαστεί εδώ και καιρό και είχαν προηγηθεί αρκετά ηλεκτρονικά μηνύματα, ο κ. Καράλης ξεκινά ένα μικρό «μαραθώνιο» να πείσει ευρωπαϊκούς tour operator ότι η Χίος δεν έχει σβηστεί από τον τουριστικό χάρτη, αντίθετα, ξεκινά με μικρά βήματα να επαναπροσδιορίσει το ρόλο της και να προσφέρει εναλλακτικές υπηρεσίες.

«Υπάρχει αρκετό έδαφος για να καλυφθεί ακόμη αναφορικά με το τι έχουμε να κάνουμε, ωστόσο πιστεύω ότι οι πόρτες των ειδικών και εκείνων που διαχειρίζονται τις ροές τουριστών στην Ευρώπη, πρέπει να μείνουν ανοικτές για τη Χίο. Η Σκανδιναβία, η βόρεια Ευρώπη και άλλα κράτη, έχουν τη φυσιογνωμία των επισκεπτών που χρειαζόμαστε και το νησί διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ψάχνουν. Ακόμη και η Πολωνία μας ενδιαφέρει που δείχνει να προτιμά νησιά και προορισμούς για οικογενειακές διακοπές και με σχετική ηρεμία», αναφέρει στον «π» ο αντιδήμαρχος Τουρισμού.

Στο ίντερνετ το μέλλον

Παρακάμπτοντας το σκέλος της συμμετοχής σε εκθέσεις, τις οποίες ο ίδιος χαρακτηρίζει τελματωμένες και ξεπερασμένες, εστιάζει στο ίντερνετ και κυρίως στις προοπτικές που προδιαγράφονται από την συνεργασία με φορείς που προωθούν προορισμούς στο διαδίκτυο.

«Πρέπει να πάμε στο επίκεντρο του παιχνιδιού και αυτό είναι τα συνέδρια, οι συναντήσεις και οι διοργανώσεις των ίδιων των tour operatorκαι των αεροπορικών εταιριών. Όλα τα άλλα αργοσβήνουν. Από τις εκθέσεις, πέραν από τρεις – τέσσερις, δεν βγαίνει τίποτα. Επομένως η μόνη διέξοδος είναι να βρεθούμε κοντά στα σημεία των αποφάσεων», εξηγεί ο κ. Καράλης, που θα επιστρέψει από το εξωτερικό με όσες εντυπώσεις αποκόμισε και τα συμπεράσματα που εξήγαγε. Μέχρι τότε, και μόνο που μειώνονται τα σοκολατάκια και τα κεράσματα....όπου γης, είναι σίγουρα ένα πρώτο σοβαρό βήμα. 

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ