Διστακτικό, μία εβδομάδα μετά την επαναλειτουργία των καταστημάτων του λιανεμπορίου, είναι το καταναλωτικό κοινό του νησιού με την κίνηση στην αγορά να είναι υποτονική.
Παρά τις προσδοκίες των εμπόρων ότι με το άνοιγμα των καταστημάτων η κίνηση θα ήταν αυξημένη, αυτό κάθε άλλο παρά επιβεβαιώθηκε στην πράξη.
Κύρια αιτία σύμφωνα με τους καταστηματάρχες αποτελεί το καθεστώς των ραντεβού στα καταστήματα, καθώς οι πελάτες θα πρέπει να αποστείλουν μήνυμα για το κατάστημα που επιθυμούν και να λάβουν αντίστοιχο απαντητικό μήνυμα από τους καταστηματάρχες.
Όπως εξήγησαν οι ίδιοι στον «π», το συγκεκριμένο μέτρο αδικεί ιδιαίτερα τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις αφού ούτως ή άλλως, ο αριθμός των πελατών που μπορούν να δεχθούν εξαιτίας των τετραγωνικών τους μέτρων είναι ιδιαίτερα περιορισμένος.
Η κατάσταση γίνεται πιο δύσκολη, ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους πελάτες που εξαιτίας της μη εξοικείωσής τους με την τεχνολογία, αδυνατούν να κλείσουν ραντεβού για ψώνια με ότι αυτό συνεπάγεται και για τον τζίρο των επιχειρήσεων.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.