Η Coca-Cola παρουσίασε τη νέα, παγκόσμια στρατηγική της «Total Beverage Company» και πώς αυτή ξεδιπλώνεται στην Ελλάδα. Το συνολικό όραμα της εταιρείας παρουσιάστηκε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα ενώ οι πυλώνες, μέσω των οποίων το όραμα γίνεται πραγματικότητα αναπτύχθηκαν από την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και την κυρία Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Cocа-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Στην ίδια εκδήλωση, ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον μίλησε για την ανάπτυξη που σηματοδοτεί η νέα στρατηγική για την τοπική παραγωγή και τον τρόπο που υπηρετείται από τις επενδύσεις στη χώρα, και ιδιαίτερα από το Σχηματάρι mega-plant.
Με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον, η νέα στρατηγική δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, για να προσφέρει στους καταναλωτές, όλων των ηλικιών, όλο και περισσότερες επιλογές και προϊόντα που κάνουν κάθε στιγμή της ημέρας τους πιο ευχάριστη και πιο απολαυστική.
Συγκεκριμένα:
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της κατηγορίας των αναψυκτικών, το 2018 λανσάρει στην Ελλάδα, Fanta πορτοκαλάδα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, γεύση εμπνευσμένη από την Ελλάδα και διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.