Εδώ και πολλά χρόνια παραπονιόμουν ότι ο Βροντάδος, η δεύτερη μεγαλύτερη αστική περιοχή του νησιού μας, ήταν κυρίως σημείο προσπεράσματος προς την Βορειοδυτική και την Βορειοανατολική Χίο και όχι σημείο συνάθροισης – προσέλκυσης επισκεπτών.
Τα πράγματα αλλάζουν και μάλιστα γοργά και δεν σας κρύβω τι ευχαρίστηση νιώθω, σε αντίθεση με αρκετούς άλλους που όλα τους ενοχλούν, που εκατοντάδες ή και χιλιάδες ακόμα θα έλεγα συμπολίτες μας και επισκέπτες μας απολαμβάνουν τις ομορφιές του Βροντάδου , του παραλιακού μετώπου και των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που έχουν αναπτυχθεί.
Δε σας κρύβω την ευχαρίστηση που νιώθω επαναλαμβάνω, διαπιστώνοντας πως αναπτύσσεται μια δυναμική, μια κινητικότητα και μια επιχειρηματική δραστηριότητα δημιουργώντας θέσεις εργασίας κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στην παρούσα περίοδο.
Και όλη αυτή η δυναμική και η κινητικότητα που αναπτύσσεται είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι θα δημιουργήσει περαιτέρω ανάπτυξη μιας και οι υποδομές (χώροι εστίασης – οργανωμένες παραλίες – χώροι αναψυχής – πλατείες – σούπερ μάρκετ, ναυταθλητικές εγκαταστάσεις κλπ.) συνεχώς βελτιώνονται.
Παράλληλα, και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, όλη αυτή η κινητικότητα θα δώσει τη δυνατότητα σε νέους επιχειρηματίες να δημιουργήσουν καταλύματα – ενοικιαζόμενα δωμάτια (περαιτέρω κλίνες) καθιστώντας τον Βροντάδο, χωρίς να αλλοιωθεί το φυσικό και δομημένο περιβάλλον του, σημείο αναφοράς και σημαντικό τουριστικό προορισμό.
Παρενθετικά, πριν από δύο χρόνια στο Πανβρονταδουσιακό Συνέδριο, αναπτύσσοντας τις σκέψεις μου στην εισήγηση που έκανα , είχα θέσει ως έναν εφικτό στόχο ο Βροντάδος το 2025 να έχει χίλιες κλίνες : 2025 -1000 (τώρα έχει περίπου 250 κλίνες).
Για να επανέλθουμε στην παρούσα χρονική περίοδο και τον λόγο ύπαρξης των γραφομένων μου, θεωρώ επιβλητικά αναγκαία δύο έργα τα οποία θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τον επόμενο Μάιο:
Εξεύρεση χώρων θέσεων στάθμευσης – παρκινγκ επί του παραλιακού μετώπου και
Δημιουργία βαρέως τύπου κιγκλιδωμάτων επί του παραλιακού δρόμου από την πλευρά της θάλασσας σε συγκεκριμένα σημεία που το συνολικό μήκος δεν ξεπερνάει τα 950μ.
Οι λόγοι είναι ευνόητοι και δε θα επεκταθώ περαιτέρω στο παρόν κείμενο.
Γνωρίζοντας σπιθαμή προς σπιθαμή τον Βροντάδο και λατρεύοντάς τον όπως και πολλοί άλλοι συμπολίτες μας, σας παραθέτω την παρακάτω πρόταση απεικονίζοντας τις παρεμβάσεις που πιθανά πρέπει να γίνουν για να βελτιωθεί η κατάσταση στο παραλιακό μέτωπο και σε επίπεδο χώρων στάθμευσης και σε επίπεδο τοποθέτησης βαρέως τύπου κιγκλιδωμάτων για ευνόητους λόγους.
Ξέρετε πολύ καλά όλοι ότι το απρόοπτο συνεχώς παραμονεύει και για αυτό καλό θα είναι να ελαχιστοποιήσουμε και αν είναι δυνατό να μηδενίσουμε τις πιθανότητες να συμβεί.
Στόχος των ανωτέρω ενεργειών θα έλεγα είναι το επόμενο καλοκαίρι να μη σταθμεύει κανένα αυτοκίνητο επί του πεζοδρομίου της παραλιακής οδού (από την πλευρά της θάλασσας) δίνοντας τη δυνατότητα για ασφαλές περπάτημα καθώς επίσης και μηδενικές πιθανότητες ατυχήματος σε λουόμενους.
Οι όλες παρεμβάσεις επί του χάρτου έχουν γίνει από εμένα δίνοντας ουσιαστικά ερεθίσματα για συζήτηση, καταλήγοντας στις βέλτιστες λύσεις.
Όπως και να έχει οι παρεμβάσεις πρέπει να προκύψουν άμεσα ανεξαρτήτως σχεδιασμού παραλιακού μετώπου (κάτι το οποίο μπορεί να ολοκληρωθεί μετά από δέκα χρόνια) και από την Δημοτική Αρχή αλλά και από την Περιφέρεια.
Οργανωμένες προσπάθειες χρειάζονται από συγκεκριμένους θεσμικούς παράγοντες , να δουλεψουν πάνω σε αυτή πρόταση που θα αποφασιστεί για να υλοποιηθεί τάχιστα, μιας και είναι κατά τη δική μου εκτίμηση επείγουσας και άμεσης προτεραιότητας.
Υποσημείωση: Υπάρχουν και άλλες προτεραιότητες (Κέντρο Ομηρικής Προβολής – νερό – Κλειδού – Δημιουργία ΚΑΠΗ ) που καλό θα είναι να συζητηθούν σε μια ευρεία σύσκεψη ή και σε μια Λαϊκή Συνέλευση η οποία θα πρέπει να προκληθεί από θεσμικούς φορείς.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.