Η απόφαση της Ειδικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης που αφορά το αεροδρόμιο Χίου και την ένταξή του στο επιχειρησιακό πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ αποτελεί αναμφίβολα μια θετική εξέλιξη, η οποία εντάσσεται στον οδικό δρόμο που είχε χαράξει το μνημόνιο συνεργασίας Υπουργείου - Δήμου – Περιφέρειας που υπογράφηκε τον Μάιο του 2018.
Από την άλλη, είναι θλιβερά παλαιοκομματική – αν και απολύτως εξηγήσιμη λόγω της πολιτικής απόγνωσης που τον διακατέχει - η προσπάθεια του κ. Μηταράκη να καρπωθεί προσωπικά τα βήματα που γίνονται και να απαξιώσει με ψεύδη τις προσπάθειες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Έφτασε μέχρι και να ανακοινώσει την χρηματοδότηση της επέκτασης της οδού Χρήστου, η οποία είχε αποφασιστεί ήδη από το 2017 και το έργο έχει μείνει στάσιμο λόγω των γνωστών προβλημάτων με τον εργολάβο. Υπενθυμίζουμε στον κ. Μηταράκη ότι το έργο αναβάθμισης του αεροδρομίου, έστω και μικρότερου προϋπολογισμού, είναι ενταγμένο στο ΠΔΕ τουλάχιστον από το 2017 (βλέπε ενδεικτικά έγγραφο με ΑΔΑ: 6ΞΧΞ465ΧΙ8-ΟΟΡ).
Αντί άλλων επιχειρημάτων ως προς τον πραγματικό χαρακτήρα της προχθεσινής απόφασης, αρκεί να διαβάσει κανείς την απάντηση του Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών κ. Καραμανλή (στις 3 Νοεμβρίου) σε σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση που κάναμε. Εκεί αναφέρεται ότι η μελέτη για την επέκταση- βελτίωση του αεροδρομίου Χίου εγκρίθηκε από την ΥΠΑ στις 5 Μαρτίου 2018 και διαβιβάσθηκε στη Διεύθυνση Υποδομών Αεροδρομίων του Υπουργείου «για περαιτέρω ενέργειες ωρίμανσης της Μελέτης, ένταξης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020 και υλοποίησης του έργου».
Οι ακριβοπληρωμένοι σύμβουλοι του κ. Μηταράκη ας τον συμβουλέψουν σε κάτι που δυστυχώς τον χαρακτηρίζει: την αμετροέπεια.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.